دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
1

حوزه/ با افتتاح طرح ها و پروژه ها در هفته دولت برای بیش از ۱۱ هزار نفر در استان مرکزی اشتغال‌زایی به شکل مستقیم یا غیرمستقیم صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، بهنام نظری، رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۷۶۶ در هفته دولت در سطح استان مرکزی ابراز داشت: از این میزان، ۷۰۳ طرح افتتاح شده و همچنین عملیات اجرایی ۶۳ طرح نیز در هفته دولت کلید می‌خورد.

وی افزود: اعتبار مجموع این طرح ها و پروژه ها به مبلغ بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است که از این میزان حدود ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۲۹ طرح اقتصادی و حدود ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۷۳۷ طرح عمرانی پیش بینی شده است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان مرکزی همچنین بیان داشت: با اجرای این طرح ها و پروژه ها برای ۱۱ هزار و ۲۶۹ نفر به شکل مستقیم یا غیرمستقیم اشتغالزایی صورت می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در ادامه در خصوص تعداد و پراکندگی طرح‌ها در حوزه‌های مختلف گفت: فرهنگ و هنر ۱۱ طرح پروژه، انرژی ۱۲۵ طرح، آموزش ۲۲ طرح، آب ۱۱ طرح، مسکن ۵۹ طرح، بهداشت و درمان ۶ طرح، عمران ۳۹۹ طرح، صنعت ۱۵ طرح، راه ۳۶ طرح، کشاورزی و منابع طبیعی ۵۰ طرح، ورزش ۱۶ طرح، مخابرات و فناوری ۹ طرح و در حوزه امور اجتماعی ۷ طرح در دست اقدام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha